Overslaan naar content

Facilitair medewerker Contractmanagement

Alkmaar, Noord-Holland, Nederland€ 2.938,98 - € 4.182,5 per maandFacilitair

Functieomschrijving

Houd jij van contact met leveranciers? En vind je het een sport om contracten te beheren en optimaal te laten functioneren, waarbij je oog hebt voor verbetering? Zorg je daarbij voor een gestructureerde, accurate en volledige administratie waar de afdeling op kan bouwen? Lees dan snel verder!

De Facilitaire afdeling is verantwoordelijk voor het onderhoud en beheer van zowel gebouwen als de productiemiddelen en de uitvoering van het investeringsplan. Deze omvatten op dit moment een achttal gebouwen op verschillende locaties (Alkmaar, Heerhugowaard en Amsterdam). Daarnaast draagt de Facilitaire afdeling zorg voor de levering van verschillende uitbestede diensten; o.a. schoonmaak, beveiliging en catering.

In jouw rol ben je verantwoordelijk voor de bewaking van het contractmanagement en draag jij de verantwoordelijkheid voor een accurate administratie. Daarnaast signaleer je tijdig mogelijke afwijkingen, kansen en risico's en rapporteer je dit aan de Manager Facilitair.

Als Facilitair medewerker Contractmanagement heb jij de volgende hoofdtaken:

• Het onderhouden van contact met leveranciers voor een optimale afstemming van orders en diensten;
• Het selecteren en beoordelen van bestaande en nieuwe leveranciers;
• Het uitvoeren van analyses in SAP voor rapportages en analyses voor verbetering van de dienstverlening en prestaties;
• Het ontwikkelen en verbeteren van het facilitaire contractbeheer/management;
• Het plaatsen van orders, plaatsen van bestellingen en het controleren van de voortgang; 
• Het zorgen voor een accurate administratieve vastlegging.


Sinds 2009 is RAVO onderdeel van de Fayat Group, een Frans familiebedrijf met een netwerk van meer dan 130 autonome organisaties. RAVO vormt hierin een aparte business unit met haar zusterbedrijven, Dulevo, Mathieu en Scarab; Cleantech Fayat. 

Wij bieden jou een professionele omgeving waarin jij jezelf kan zijn. Samen met je collega's werk je in een goede sfeer. Je kunt RAVO omschrijven als een informeel, familie georiënteerde en betrokken organisatie. Samen zorgen we ervoor dat de dingen geregeld worden. RAVO bied je een jaarcontact met de intentie om voor de langer termijn te gaan samenwerken.

We hebben uitstekende arbeidsvoorwaarden, zoals:

  • Een passend salaris;
  • 27 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
  • 13 ATV dagen bij een fulltime dienstverband;
  • flexibele werktijden;
  • reiskostenregeling;
  • pensioenregeling ondergebracht bij Aegon;
  • laptop;
  • individuele opleidingsmogelijkheden.

Vereisten

We vinden het fijn als je het volgende me brengt:

  • Werk- en denkniveau op minimaal MBO-4 niveau;
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Je bent op zoek naar een baan voor 36-40 uur per week;
  • Je bent zorgvuldig en vindt het fijn om zelfstandig te werken;
  • Je schrijft en spreekt goed Nederlands.


Naast deze zaken is je persoonlijkheid uiteraard minstens zo belangrijk. Met jouw communicatieve vaardigheden en klant- en kwaliteitsgerichte werkinstelling ben jij de spil in de dienstverlening tussen de interne klant en leveranciers. Daarnaast ben je proactief, resultaatgericht, daadkrachtig en communicatief en ben je in staat om zelfstandig te handelen. Tot slot pas je goed binnen de no-nonsense bedrijfscultuur van RAVO als je een prestatiegerichte teamspeler bent die graag een stap extra zet voor de collega's en de levering van het beste product.


Geïnteresseerd?

We snappen heel goed dat je enthousiast bent geworden over deze mooie functie! Solliciteren kan direct via onderstaande "Solliciteren" button. Voor inhoudelijke vragen over RAVO en deze vacature kun je bellen met 072 - 567 32 32 en vragen naar Anouk Haazelager. We kijken uit naar je reactie!


De RAVO referral regeling is van toepassing op deze vacature

of