Overslaan naar content

Administratief medewerker garanties

Alkmaar, Noord-Holland, Nederland€ 2.800 - € 3.864 per maandAftersales/Service

Functieomschrijving

Help jij ons naar de volgende stap als het gaat om een uitmuntend draaiende After Sales en ben zet je jouw technische kennis graag in, in combinatie met je administratieve vaardigheden? Als Administratief medewerker garanties ben je verantwoordelijk voor het beoordelen en afhandelen van garantieclaims en diverse vragen uit ons dealernetwerk. Er zal iedere dag een beroep worden gedaan op jouw accuratesse, netheid en precisie.

Als administratief medewerker garanties heb jij de volgende hoofdtaken:

• Het beoordelen van ingediende garantie claims volgens vaststaande procedure;
• Het, in overleg met technische specialisten, organiseren van het terughalen van onderdelen bij dealers na een toegekende garantie aanvraag;
• Het indienen van een garantie verzoek naar toeleveranciers;
• Het invoeren en verwerken van een inbedrijfstellingformulier van machines ten behoeve van de vaststelling van de garantieperiode;
• Het maken van rapportages en analyses in o.a. SAP;
• Het kunnen inschatten van de juiste ‘’tone of voice’’ bij contact met zowel klanten als toeleveranciers, met aandacht voor zowel klant- als commercieel belang.


Sinds 2009 is RAVO onderdeel van de Fayat Group, een Frans familiebedrijf met een netwerk van meer dan 130 autonome organisaties. RAVO vormt hierin een aparte business unit met haar zusterbedrijven, Dulevo, Mathieu en Scarab; Cleantech Fayat. Je maakt deel uit van het After Sales team van RAVO en draagt bij aan RAVO als professioneel leverancier. Je rapporteert aan de Manager After Sales.

Wij bieden jou een professionele omgeving waarin jij jezelf kan zijn. Samen met je collega's werk je in een goede sfeer. Je kunt RAVO omschrijven als een informeel, familie georiënteerde en betrokken organisatie. Samen zorgen we ervoor dat de dingen geregeld worden. RAVO bied je een jaarcontact met de intentie om voor de langer termijn te gaan samenwerken.

We hebben uitstekende arbeidsvoorwaarden, zoals: 

  • Een passend salaris;
  • 27 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
  • 13 ATV dagen bij een fulltime dienstverband ingeroosterd in het werkrooster;
  • flexibele werktijden;
  • reiskostenregeling;
  • pensioenregeling ondergebracht bij Aegon;
  • individuele opleidingsmogelijkheden.

Vereisten

Als administratief medewerker garanties maak je onderdeel uit van het After Sales team. Dit team, als onderdeel van de Sales afdeling, geeft dealers ondersteuning vanaf het moment van ingebruikname van de veegmachine.


We vinden het fijn als je het volgende mee brengt:

  • Werk- en denkniveau op minimaal MBO-4 niveau;
  • Je beschikt over een bepaalde technische basiskennis, zodat je gemakkelijk kunt schakelen met onze dealers;
  • Je bent op zoek naar een baan voor 32-40 uur per week;
  • Je bent communicatief vaardig, pro-actief, accuraat, werkt nauwkeurig en vindt het fijn om zelfstandig te werken;
  • Je heb minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je schrijft en spreekt goed Nederlands en Engels.


Geïnteresseerd?

We snappen heel goed dat je enthousiast bent geworden over deze mooie functie! Solliciteren kan direct via onderstaande "Solliciteren" button. Voor inhoudelijke vragen over RAVO en deze vacature kun je bellen met 072 - 567 32 32 en vragen naar Jacqueline Hussaarts. We kijken uit naar je reactie!


De RAVO referral regeling is van toepassing op deze vacature

of